• Հեռ: +37415555555
  • [email protected]
  • Գլխավոր
  • Ինտերնետ
  • Բաժանորդ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Ծառայությունների վճարում
    • Տեխնիկական աջակցություն
  • Հետադարձ կապ
X
Մեր մասին

10 տարվա փորձը հեռահաղորդակցության ոլորտում մեզ իրավունք է տալիս վստահեցնել, որ մենք ունենք պրոֆեսիոնալ թիմ և կլինենք ձեզ համար հուսալի գործընկեր։

Կապ մեզ հետ
  • Վաղարշ Վաղարշյան փող.,12ա շենք
  • (+374) 15-555-555
  • (+374) 77-323-304
  • [email protected]
  • Աշխատանքային ժամեր: Երկ.- Կրկ. 09:00 - 22:00
  • Օգտակար հղումներ
  • ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
  • ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԿԱՆՈՆՆԵՐ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

Հաճախ տրվող հարցեր

  • Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել ինտերնետ կապի արագությունը
    Ինտերնետ կապի արագությունը ստուգելու համար անհրաժեշտ է ներբեռնել speedtest ծրագիրը, այնուհետև սեղմել «start» սեղմակը, և տեսնելի կլինի Ձեր ինտերնետային արագությունը (հեռախոսի կամ պլանշետի համար)
  • Ինչպե՞ս կարող եմ ավելացնել / նվազեցնել ինտերնետ կապի արագությունը:
    Ինտերնետ կապի արագությունը կարող եք ավելացնել կամ նվազեցնել ցանկացած օր՝ Զանգահարեք «ՌԵԳԻՈՆՆԵՏ» ՍՊԸ (Զանգերի սպասարկման կենտրոն) 015555555 077 323 304 հեռախոսահամարներով Ծառայության արագության ավելացումը կամ նվազեցումը կատարվում է արագության սակագնով վճարում կատարելուց անմիջապես հաջորդող րոպեին
  • Արդյո՞ք հնարավոր է 1 TV Box-ի (հեռուստատեսային սարքավորումով) միջոցով 2 հեռուստացույց միացնել
    Ռեգիոննետ»-ի թվային հեռուստատեսության սարքից հնարավոր է միացնել միայն մեկ հեռուստացույց:
  • Данный видеовыход не работает в hd режиме». Ինչո՞ւ է հեռուստացույցի էկրանին գրում այս տեքստը:
    Պետք է անջատել TV-Box-ին միացված սնուցման աղբյուրը (հոսանքը) և միացնել, այնուհետև պետք է սեղմել «menu» և «ok» սեղմակը, բայց 2-3 վայրկյանի ընթացքում, որից հետո հեռակառավարման վահանակի աջ կոճակը սեղմելով՝ «TV system»-ում կտեսնեք (1-ին) բառը՝ «Upgrade menu», և պետք է աջ կոճակը սեղմել և այնքան փոխել, մինչև կտեսնեք «pal 576», իսկ հաջորդը (2-րդը)՝ «Grafic Res»-ը նույնպես աջ կոճակը սեղմելով՝ դարձնել «720-576», այնուհետև նույն էջի մեջ գտնել «exit & save» հրամանը և սեղմել «ok» կոճակը:
  • «Ошибка загрузки страницы». Ինչո՞ւ է հեռուստացույցի էկրանին գրում այս տեքստը:
    Նշանակում է ինտերնետ չկա: Կարող եք անջատել-միացնել Wi-Fi-ը, TV-Box-ը կամ զանգահարել օպերատորներին:
  • Նշանակում է, որ TV-Box-ը վահանակից անջատված է, հարկավոր է կարմիր սեղմակով միացնել:
    Նշանակում է, որ TV-Box-ը վահանակից անջատված է, հարկավոր է կարմիր սեղմակով միացնել:
  • «Нет сигнала» կամ «սև» էկրան:
    Ինչպես գիտեք, տարբեր են հեռուստացույցների մոդելները, տարբեր են նաև ֆունկցիաներն ու ռեժիմները, եթե հեռուստացույցի վահանակի ռեժիմը խախտված է, ապա պետք է փոխել Ձեր հեռուստացույցին համապատասխան՝ AV, AV1, input, HDMI և այլն:
  • Որտե՞ղ է հասանելի IPTV (թվային հեռուստատեսություն) ծառայությունը:
    «Փաթեթներ» բաժնում կարող եք ծանոթանալ ծառայությունների հասանելիության վերաբերյալ տեղեկատվությանը՝
  • Ի՞նչ սարքավորման միջոցով է կատարվում թվային հեռուստատեսության միացումը և ինչպիսի՞ հեռուստացույցի կարող եք միացնել IPTV ծառայությունը:
    «Ռեգիոննետ» IPTV–ին միացնում են TV-Box և Wi-Fi սարքավորումներով: IPTV ծառայությունը հասանելի է բոլոր հեռուստացույցներին, և IPTV Box–ը կարող ենք տեղադրել բոլոր՝ հին և նոր հեռուստացույցներին:
  • Եթե պատկերը կա, ձայնը՝ ոչ:
    Եթե պատկերը կա, ձայնը՝ ոչ:
  • «Нет сигнала» կամ «սև» էկրան:
    Ինչպես գիտեք, տարբեր են հեռուստացույցների մոդելները, տարբեր են նաև ֆունկցիաներն ու ռեժիմները, եթե հեռուստացույցի վահանակի ռեժիմը խախտված է, ապա պետք է փոխել Ձեր հեռուստացույցին համապատասխան՝ AV, AV1, input, HDMI և այլն:
  • Ի՞նչ կարող ենք անել, եթե հեռուստաալիքների ցանկը չկա:
    Անհրաժեշտ է վերաթարմացնել TV-Box-ը:
  • +37415555555
    +37477323304
  • [email protected]
  • Վաղարշ Վաղարշյան փող,12ա
    Երևան
© 2022 Ռեգիոննետ Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Ռեգիոննետ